Upgraded to (and paid for) premium but my premium features don't appear active

829 6 0

Upgraded to (and paid for) premium but my premium features don't appear active.
Need resolved for bid I'd like to make in the next hour.

Thanks!
alf*****and
Update: The first attempt I made was with a credit card. It charged successfully. But premium features did not activate on my bidslammer account. So because I don’t see a response to this ticket, I attempted to Upgrade again, and I used the Paypal method, which worked! However I was charged on my credit card twice (two attempts at $10 each). It should have worked the first time I paid, so please refund the first payment. Thank you. If you have any questions or need screen shots, please let me know.
alf*****and
Additional note to add… I’ve paid a total of $10, but only received a total of 5 pay-per-win snipes in my snipe balance.
alf*****and
Hello Erik,

Sorry about that, lets get this fixed up - first, I just refunded your first payment. It seems we have a glitch on our end that we need to iron out when going through that payment processor, totally our fault and we do apologize for the fail. I will credit your account with snipes now, thank you for your patience and please let us know if you have any questions or concerns.

Bidslammer Support
bidslammer
Thank you.. Much appreciated. How many days will it take for the refund to get credited back to my card?
alf*****and
Hello Erik,

Stripe states that it usually takes 3-5 business days for refunds to show up on your end. Please let us know if you do not see the refund to your credit card account by Tuesday the 29th of September, just to ensure what the full 5 business days has lapsed ;)

Bidslammer Support

bidslammer